niedziela, 24 maja 2015

O blogu i autorce

Daj zaprosić się do świata magii, gdzie główną rolę gra nikt inny, jak Hermiona Weasley. Nie znajdziesz tutaj żenującego Rona nie kontrolującego własnych złych nawyków (z którego składa się 89% "dramione"), nie znajdziesz nienawiści magicznie przemieniającej się w miłość.
Moim zamierzeniem jest łamanie stereotypów.
Stereotypów, które jak muchy obsiadły popularną parę Hermiona&Draco.

Opowiadanie o życiu w dorosłości czarodziejów, którzy odegrali znaczną rolę podczas bitwy o Hogwart, zarówno po dobrej jak i złej stronie. Opowiadanie o cierpieniu w rutynie, o codzienności, o dramacie i radości życia, jego słodko-gorzkim smaku. Być może uda mi się zapobiec przed tanim romansem jeszcze taniej sprzedanym.
Wkrocz w świat Hermiony, Rona, Harry'ego, Ginny, George'a, Draco oraz wielu innych postaci z sagi, którą z pewnością bardzo uwielbiasz. Poznaj ich od innej strony.


Coś o(d) Choco:
Na blogach kiedyś bywałam często, ale raczej nie na tym serwisie. Jeśli ktoś by mnie znał - byłabym zaskoczona. Przede wszystkim dlatego (skromność), że teraz piszę zupełnie inaczej. Lepiej. Tak sądzę, minęło w końcu 5 lat od tamtego czasu.
Lubię poznawać nowych ludzi, ale przede wszystkim lubię czytać dobre opowiadania. Jeśli więc komentujesz - zostaw mi link, z chęcią zajrzę do Ciebie.

Gdzie można mnie znaleźć w sieci:
Ask - jeśli masz pytanie
Forum z opowiadaniem grupowym

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz